ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΜΕ

Μαθησιακές δυσκολίες

«Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας γενικός όρος που αναφέρεται σε μία ανομοιογενή ομάδα διαταραχών οι οποίες εκδηλώνονται με σημαντικές δυσκολίες στην πρόσκτηση και χρήση ικανοτήτων ακρόασης, ομιλίας, ανάγνωσης, γραφής, συλλογισμού ή μαθηματικών ικανοτήτων. Οι διαταραχές αυτές είναι εγγενείς στο άτομο, αποδίδονται σε δυσλειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος και μπορεί να υπάρχουν σε όλη τη διάρκεια της ζωής»(Hammill, 1990).

Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)

Η ΔΕΠ-Υ είναι μία νευροβιολογική διαταραχή που διάγνωσή της γίνεται μετά την ηλικία των 5 ετών. Τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ χαρακτηρίζονται από συνεχή υπερδραστηριότητα, παρορμητικότητα, περιορισμένο εύρος προσοχής και δυσκολία διαχείρισης των έντονων συναισθημάτων τους.  Ταυτόχρονα εντοπίζονται προβλήματα στη μάθηση αλλά και δυσκολίες στην κοινωνική τους συμπεριφορά.

Συναισθηματικές η/και συμπεριφορικές δυσκολίες

Η αξιολόγηση των δυσκολιών γίνεται μετά από ένα αριθμό συνεδριών μαζί με το παιδί. Ο αριθμός αυτός εξαρτάται από το ίδιο το παιδί και το πόσο θα εμπιστευτεί τη θεραπευτική σχέση για να ανοιχτεί.

Παράλληλα με τις συνεδρίες του παιδιού λαμβάνονται σημαντικές πληροφορίες τόσο από τους γονείς όσο και από δασκάλους, άλλους ειδικούς ή μέλη της ευρύτερης οικογένειας (αν και εφόσον κρίνεται απαραίτητο) για τη δημιουργία ενός ξεκάθαρου προφιλ των δυσκολιών του παιδιού.

Λόγοι που ξεχωρίζουμε

Κάθε παιδί μαζί με τις δυσκολίες του, φέρει πολλά χαρίσματα και ικανότητες που το ξεχωρίζουν και αυτές επιδιώκουμε να αναδείξουμε. Βάζουμε προτεραιότητα και επενδύουμε στη σχέση μας με το παιδί προκειμένου να παρέχουμε ένα χώρο ασφάλειας για την έκφραση των σκέψεων και των συναισθημάτων του. 

Παράλληλα, το κέντρο βρίσκεται σε μία περιοχή που οι ανάγκες είναι πολλές και οι παροχές ελάχιστες. Στόχο μας είναι να παρέχουμε υψηλού επιπέδου στήριξη ψυχικής υγείας στην περιοχή μας, προκειμένου να διευκολύνουμε το παιδί και την οικογένεια, μειώνοντας την κούραση και τις αποστάσεις.