Λόγοι που ξεχωρίζουμε

Κάθε παιδί μαζί με τις δυσκολίες του, φέρει πολλά χαρίσματα και ικανότητες που το ξεχωρίζουν και αυτές επιδιώκουμε να αναδείξουμε. Βάζουμε προτεραιότητα και επενδύουμε στη σχέση μας με το παιδί προκειμένου να παρέχουμε ένα χώρο ασφάλειας για την έκφραση των σκέψεων και των συναισθημάτων του.

Παράλληλα, το κέντρο βρίσκεται σε μία περιοχή που οι ανάγκες είναι πολλές και οι παροχές ελάχιστες. Στόχο μας είναι να παρέχουμε υψηλού επιπέδου στήριξη ψυχικής υγείας στην περιοχή μας, προκειμένου να διευκολύνουμε το παιδί και την οικογένεια, μειώνοντας την κούραση και τις αποστάσεις.

 

Βιογραφικό

Η Μαλτεζάκη Ελευθερία σπούδασε στο τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και αποφοίτησε το 2007.

Στη συνέχεια, παρακολούθησε και αποφοίτησε το 2009 από το διετές πιστοποιημένο πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης Diploma στον τομέα της Δυσλεξίας και των Μαθησιακών δυσκολιών από το διεθνώς αναγνωρισμενο κέντρο πιστοποιήσης EDEXCEL.

Την ίδια χρονιά εισήχθη στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Ειδικής Αγωγής» από το  Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας όπου και αποφοίτησε το 2012.

Έχει ολοκληρώσει την θεωρητική και κλινική εκπαίδευση στην Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία και συνεχίζει με εποπτευόμενη πρακτική. Παράλληλα, παρακολουθεί και εκπαιδεύεται με συνεχείς εποπτείες στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία παιδιών και εφήβων.

Ταυτόχρονα εχει λάβει την επάρκεια χορήγησης, βαθμολόγησης και ερμηνείας του «Αθήνα Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης» και  του «ΕΔΕΠΠΕ: Ερωτηματολόγια Δια-προσωπικής και Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων».

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων ενώ έχει συμμετάσχει στην χορήγηση εκπαιδευτικών και ψυχομετρικών εργαλείων (WISC, RAVEN, WPPSI) σε σημαντικές έρευνες όπως:

  • στη μακροχρόνια μελέτη Rhea του Πανεπιστημίου Κρήτης,
  • στο «Πρόγραμμα ψυχολογικής υποστήριξης της Πράξης «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» Δράση 6,
  • στην σταθμιση των εργαλείων WPPSI-III και RAVEN για παιδιά ηλικίας 4-12 ετών από το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης με έγκριση από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
  • στην «Κατασκευή και Στάθμιση 12 διερευνητικών-ανιχνευτικών εργαλείων των μαθησιακών δυσκολιών»  με  το πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
  • στην « Έρευνα Για Την Υγεία Των Μαθητών» [Πρόγραμμα Health Behaviour in School-aged Children (HBSC/WHO)] από τον ΕΠΙΨΥ
  • στην «Έρευνα για τη διερεύνηση των στάσεων και των συμπεριφορών του κοινωνικού συνόλου απέναντι στους απεξαρτημένους και απέναντι στο θέμα της κοινωνικο-επαγγελματικής τους (επαν)ένταξης» από τους ΕΠΙΨΥ/ΕΚΤΕΠΝ/Εργαστήριο Ψυχολογικής Συμβουλευτικής Φοιτητών Πανεπιστημίου Αθηνών.

Από το 2012 και για 10 χρόνια εργαζόταν ως Ψυχολόγος και Ειδική Παιδαγωγός στο Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας και στην  Κινητή Μονάδα των Παιδικών Χωριών SOS  Ελλάδος, ενώ πλαισίωσε ως Ειδικός Ψυχικής Υγείας το Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης.